• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bossy
#1
Dodał bym więcej rodzajów bossów bo obecne są już nudnawe i jak masz max seta to nic nie robią. Nowe umiejętności np szkielet może respić 5 szkieletów po 50hp i mogą strzelać jak ma 50%hp a za to tarantula by mogła jakoś stawiać pod graczem pajęczynę, a zombie mieć szansę przy uderzeniu gracza że zabierze graczowi polewę hp i doda mu 10%hp.
Nowe bossy czyli creaper wygląd jego to naladowy creaper ale nie wybucha i umiera tylko wybucha co 5sek jak jest obok gracz min 1-2 kratki albo strzela piorunem bo jest naładowny. Kolejny to enderman możliwość podrzucenia/odrzucenia na 10 kratek oraz po uderzeniu szansa na zamianę miejscami. Jakieś nowe dropy też fajne np. zmiania nicku. Też naprawa ich też by była fajna bo np Boss zombie może się zmienić w utopca i już nie dostaje się dropu, czasami też jest tak że nic nie dropi a czasem dropi pod 2 itemy. Pozdrawiam ~Sharpness_VI gram od 1.12.2 na sześciennej
#2
System bossów aktualnie jest wybalansowany w taki sposób, aby był wyzwaniem, ale nie zbyt wielkim i aby zbyt bardzo nie niszczył rozgrywki graczom, którzy nie chcą się z nimi bić.
Zamykam.
[Obrazek: mK4kugg.png]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości